Lahko ste najboljši v tem, kar počnete, vendar morajo stranke najprej nekje izvedeti za vas. Najhitrejši in najcenejši način z velikim dosegom je Google oglaševanje. Skoraj vsa Slovenija uporablja internet. Izjema so le majhni otroci in starostniki, ti pa verjetno ne bodo sami iskali vaših storitev. Starši ali njihovi otroci jih bodo našli zanje. Kje? Na internetu.
Kako deluje Google oglaševanje? Pri klasičnem oglaševanju nalepite plakat ob cesti ali vržete letak v nabiralnik. Potem čakate, da ga bodo ljudje opazili, prebrali in bo zanje v tem trenutku dovolj relevanten, da bodo takoj poklicali in se naročili. Večina letakov leti v smeti, večina plakatov ni opaženih.
Če oglašujete na Googlu, bodo vaš oglas videli točno tisti ljudje, ki jih vaš izdelek ali storitev zanima. Oglas bodo videli točno takrat, ko bodo izdelek iskali po internetu. Pred večjimi nakupi se pogosto posvetujemo z Googlom. Ta nam bo pokazal spletne strani, na katerih se pojavlja iskano geslo. Razporedil jih bo po kvaliteti, pomembnosti in priljubljenosti. Nad njimi bo pokazal še plačane oglase. Google oglaševanje deluje, saj ljudje običajno na hitro pogledamo le prvih nekaj zadetkov na prvi strani rezultatov. Če je naša spletna stran šele na drugi strani, je le malo možnosti, da bomo opaženi.
Google oglaševanje je relativno poceni. Za razliko od plakatov ob cesti, pri katerih plačate na časovno enoto, pri Google AdWords oglasih plačate le za prikazovanje oglasa osebam, ki jih ta oglas zanima. Ker so na Googlu pravkar iskali več podatkov o vašem izdelku, je verjetnost da ga bodo kupili precej večja.
Kako spraviti vašo reklamo med prvih pet organskih zadetkov ali na vrh plačanih reklam? Pri tem vam lahko pomagajo strokovnjaki za Google oglaševanje. Poskusite, ne bo vam žal. Rezultat bo gotovo boljši kot pri klasičnih oglasih na papirju ali tistih na TV. Saj veste da nas večina ob začetku reklam med filmom zamenja kanal ali odide na WC.