oglasšvanje na facebookuOgromno prodajnih odločitev je opravljenih na internetu. Tam iščemo podatke o izdelkih, ki nas zanimajo. Prebiramo mnenja, primerjamo cene in morda kupimo. Včasih gremo prej pogledat izdelek še v fizično trgovino. Ste tudi vi že kdaj pomerili teniske v športni trgovini in nato isti model in številko naročili v eni od akcij na spletu? Oglaševanje na Facebooku deluje malo drugače. Ponudi vam izdelke, bi vam bodo verjetno všeč, ker ve kaj imate radi.

Na spletu preživljamo vse več časa. Ko stojimo v vrsti v trgovini in se sliši značilni zvok prispelega sporočila, se nas kar nekaj zdrzne in preveri telefone. Včlanjujemo se v skupine z prijatelji, ki jih zanimajo iste stvari. Všečkamo slike in pesmi, javno povemo katera je naša najljubša skupina in TV oddaja. Facebook oglaševanje izkoristi to, kar smo sami vnesli v naš spletni profil. Na podlagi naših dolgih ur klikanj, všečkanj in deljenja objav nam lahko ponudi točno tiste izdelke, ki so pravi za nas.

Če smo navdušeni popotniki in dnevno prebiramo in reagiramo na objave svetovnih popotnikov, se nam bo verjetno prikazala kakšna reklama za popotniške nahrbtnike. Sosedov Janez, ki poleg igranja igric stalno objavlja slike svojega motorja, verjetno vidi reklame za najnovejši izpušni sistem.

Ko začnemo uporabljati Facebook oglaševanje, moram najprej ugotoviti, kdo je naš kupec. Gre za moškega ali žensko? Koliko približno je star ali stara? Katere jezike govori? Se zanima za domače živali. Ima raje pse ali mačke? Predstavljajte si svojega idealnega kupca in pripravite pravo reklamo zanj.

Facebook oglaševanje je zelo ciljano. Ker se prikazovanje oglasov plača, boste le redko videli reklamo za nekaj, kar vas niti približno ne zanima. Meni se je pred časom prikazovala reklama za slastno pico. Pa še znižana je bila. Po kliku nanjo se je izkazalo, da jo pečejo na čisto drugem koncu Slovenije. Šlo je za napako. Tisti, ki je naredil oglas, ni vedel, da Facebook omogoča ciljanje tudi glede na lokacijo. Ne bi jim bilo treba plačevati prikazovanja oglasa po celi Sloveniji, če pico dostavljajo samo v radiju petih kilometrov.

Facebook oglaševanje omogoča marsikaj. Stalno se spreminja. Pojavljajo se nove vrste oglasov in različne možnosti stika s kupci. Če nimate časa spremljati novosti in izbirati najbolj učinkovitih oglasov, lahko to namesto vas storijo strokovnjaki. Gotovo vas bo prišlo ceneje od večine drugih vrst oglaševanja.